تیارا تیارا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

تیارا پرنسس خونه

عکس های به یاد ماندنی از تیارا خانوم

1393/3/2 11:42
نویسنده : ابجي جونش
876 بازدید
اشتراک گذاری

 

تيارا جون از وقتي بهار خانووووووووووومي وب خودش رو داره اصلا وبت رو رها كرده منم كه كار دارم خيلي وقته         به وبت سر نزدم ببخش مامان ولي راستش تو نميذاري كه من به روز كنم چون الان تموم بدنت رو   رنگ سياه زدي چطوري پاكت كنم

تیاراجاااااااااااااااااانم مامان فداتبوسبوسمحبتمحبت

تیاراماماني تو اين الاغت رو از همه اسباب بازيات بيشتر دوست داشتي

 

تیارا

ماماني اينجا من رفتم پايين پله ها اومدم طبق معمول داشتي گچ ديواراو ميل ميكردي تموم خونه رو چسب5سانتي زدم بازم............................

 

 اينجا بله برون عمه فاِيزته تو هم طبق  معمول همه جشنها بهونه ميگيريتیارا

تیارا

 

اينجا واسه دوربين قهر كردي هيچوقت نميذاري درست حسابي ازت عكس بگيريم

تیارااينجا تولد1سالگي آيسا جونه ايلين دختر خالش هم تو عكس هست 

تیارااينجا خونه مامان حاجيته توهم عشق هندونه عكس رو هم خاله پري جونت ازت گرفته خاله جون ازت صدها عكس داره كي ني ني خاله بياد باهاش ناز كنيم 

تیارا

 

 

سلام دخملاي گل اينجا بابلسره واسه نهار وايستاديم عكس رو خاله پري جون ازتون گرفته نميدونم چرا واسه خاله جونت ژستاي قشنگ ميگيري اما واسه ما ناز مياري

 

تیارا

تیارا

ابجي اينجا نمك آبروده هوا خيلي شرجي وگرمه

 

واي چه قدر اينجا خوش گذش

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان نفس طلایی
25 بهمن 92 10:26
سلام ممنون که به ما سر زدین... خدا گل هاتون و بهتون ببخشه
ابجی بهاره
25 بهمن 92 15:15
سلام ابجی گلم همش دارم به خاله می گم وبتو درست کنه الان هم خونمونه انشالله امروز درست می کنه دووووست دارم بای
یاسمن
11 فروردین 93 10:40
سلام بهار منو ک شناختی؟برات بهاری سبز آرزومندان
ریحانه
9 اردیبهشت 93 13:42
ممنون از تصاویرت لذت بردم
آیداجونی
26 مرداد 93 13:19
عالی بود ممنون