تیارا تیارا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

تیارا پرنسس خونه

عکس هایی از تیارا

1390/6/30 15:47
نویسنده : ابجي جونش
2,576 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ابجي جون

من یه عکس خوشگل و مامانی ازت گرفتم که خیلی دوسش دارم و هروقت میبینم دوست دارم بیام اون خنده هاتو بخورم .....این عکس وقتی تو خواب بودی یه دفعه ایی زدی زیر خنده از ته دلم میخندیدی  و فوری عکس گرفتم ازت این عکست تو اوج خندت بود

تیارا

این یه عکس خوشگل دیگه با عروسکی که من برات آوردم نگاش کن عین خودته ناز و خواب آلو

تیارا

تیارا

تیارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان نفس طلایی
30 شهریور 90 15:31
مامان نفس طلایی
30 شهریور 90 16:10
مامان طاها
30 شهریور 90 18:40
وااای وای چه نازه.
ماشاالله چشم نخوری ان شاالله.
از طرف من ببوسش و براش اسفند دود کن.
مرسی عزیزم از لطفت.

مامان طاها
6 مهر 90 10:28
سلام میشه لطف کنی کده قفل راست کلیکتو که مینویسه لطفآ شیطونی نکن رو برام بفرستی؟ اگه این کارو بکنی ازت ممنون میشم.
بهاره
7 مهر 90 13:52
تيارا جون دوستت دارم من امسال رفتم كلاس سوم و به همه دوستام گفتم من يه خواهر دوست داشتني دارم.
مامان آرتین
22 مهر 90 0:10
تیاراجون جه خاله ی خوبی داری بهت حسودیم شد